Jdi na obsah Jdi na menu
 


 Priest

Dobrá nápíšu něco o priestovi na nižších levelech,protože proč ne?:)
jsem typ hráče,který by si měl říkat "causual" příručku berte jako můj pohled na věc. Hraju tak 2 hodinky denně,po práci,někdy se u toho seknu,někdy pár dni nejedu vůbec.
Na WSG najdete kupu lidi s levelem 12-29,fronty jsou casto plne a každý causual priest (z vlastní skušenosti) bez větší námahy namlátí každý den 250 HK ani nemrkne.
Jak na to.
podle mě nemá cenu s priestem chodit WSG do levelu 18. je to každýho věc ,ale do toho +- 18 nemáte nejakou tu hodinku v Wailing Caverns instanci,nemate prachy,nemate věci. Levely 18-20 se pak daji skvele vybit primo v WSG (za vyhravani dostavate veci,ty donesete NPC a dostanete expy)

Equip:
Vše do intelectu.
Pokud máte spirit tap talent tak funguje i v BG! tedy za zabíjení lidí dostáváte na 15 sekund +100% do Spiritu a myslim si že víc na nižších levelech není třeba. Stamina je dobrá taky až na vyšších levelech,teď potřebujete mít co nejvíc many,abyste vyvázli z boje živí,pak už to nějak zregenerujete.
další důležitou věcí je Wand. Podívejte se do Aukce,kupte nejlepší Wandku co můžete,stojí to za to.S wandkou se totiž daleko lépe zabíjejí melee charaktery,který kolem vás poskakujou,aby pořád stáli zaváma a rušili vám kouzla/utratili manu a pak vás dobili.

Do boje!
Máte 17-18,level,tudíž čekejte do party lidi o dost nižší

Organizační složka - Pro rodilé HK harvestry:)
hned jak se tam objevíte(pokud je to od zacatku),dejte capslock a hulákejte "I WILL INVITE" a pozvěte všechny do party. Osobně doporučuju do první party (to bude ta vaše) vybrat samý huntery/rogue/warriory:) co si budem povídat,je to výhodný jen pro vás,ale sme češi,musíme si pomáhat.Druida byste se museli ptát co je za build,magove a warloci vas neochranej. Hned jak je vás 5,zmáčkněte "o" /raid/convert to raid,naberte zbytek a domluvte se s hunterem(nejlepe) nebo s warriorem podobnýho levelu ve stylu "i will protect you,you will protect me,OK?" bude souhlasit,protože s priestem za zadkem se žije lepe. Huntera proto,že má většinou sakra rychlýho vlka,kterej k vám doběhne když vás někdo bije a hunt sám střílí na dálku. Po 20tym levelu navíc přibude mindflay talent(dále jen flay) a není nic lepšího když se k vám snaží dostat warior,na sobě shadow word:Pain,nonstop spomalenej flayem,do zadku ho kouse vlk a kosi hunter. kdyz k vám dobehne,da si +- jednu ranu do stitu a umre.

Pro Velitele. (berte jen jako radu,co vychazelo mě)
Co vyhrává WSG? Organizace! ikdyž bude 10 ostřílených PvP veteránů proti 10 rankům 0,vyhraje ten,kdo si to lépe zorganizuje. Pokud tedy nepotřebujete tolik HK a radši chcete vyhrát,zkuste to zorganizovat. Založte raid (jak jsem psal výše),partu složte asi tak -
1. Parta - vy,+hunter+2 jakýkoli casteři.
2. Parta - Druid,2 tanci a zbytek
pamatujte že platí základní zásada - nikoho neposílat do obrany.
Možná to zní divně,ale co uděláte když vás někdo pošle do flag roomu hlídat vlajku,zatímco ostatní si budou harvestit honor? vykaslete se na ne a jdete se bit. to same udělá každý,ikdyž někdo říká "i will defend" vydrží mu to jenom chvilku,vždycky s tím počítejte! Pokud se budete snazit dotlacit nekoho do obrany,veskera organizace padne,verte mi.. taktika kdy část brání vlajku a část útočí se dá použít jen pokud tam je pulka/cela vaše gilda,nebo kámoši a všichni mají morálku. V normálním SWG se to nedá. Nejlepší je podle mě když První parta s vámi zakempí uprostřed mapy,přesně na tom místě kam už "nedosáhne" range ze hřbitova! Urcite znát situace kdy o pul4 hodiny rano stoji cela aliance na hrbitove,cela horda pod kopcem u hrbitova (nebo obracene) a hazeji na sebe kouzla:)
Určete tedy jen útočníky,druida a 2tanky z druhé grupy. Priest není dobrý na běhání s vlajkou,druid je rychlejsi a má víc životů. role priesta je v tomhle přpadě bojovat uprostřed,a čekat až vyběhnou z protivníkova baráčku tanci s vlajkou,pak na ně naházet buffy a healy,a hledat s hunterem ukradenou vlastni vlajku.
Další zásada je (podle mě) že vlajka musí být vidět! Zvesela rozhazujte pain uprostřed mapy,2tanci a Druid vyrazí pro vlajku a zpateční cestu ať zvolí přímo středem bojiště! Proč? Celý váš Raid totiž narozdíl od protivníků nepobíha všudemožně po mapě.ale je pěkně uprostřed,takže na vlajkonoše je pěkně vidět,dá se mu krásně házet heal a skrz celou grupu nikdo cizí neprojde,takže se vlajkonošům naskytne celkem pěkná zpáteční cesta s doprovodem 7 bodyguardu.Cestu pro vlajku si musi vybojovat sami,ale věřte že to zvladnou. Ztracenou vaši vlajku choďte hledat jen vy a hunter,protože pokud ji nevidíte,většinou to znamená,že s ní jeden protivník zalez někam do křoví a čeká až se vrátí vlajka jeho týmu a dá se často vpohodě odlovit. tahle strategie je dobrá jen pro náhodné WSG ale fakt funguje!,guilda proti guildě má asi uplně jiné taktiky.



Taktika:
drzte se vybraneho kamose,nema cenu se sam poustet do niceho,za vidinou vice HK. Podle me,je zakladni kouzlo shadow word:pain. Ma instant cast. Abych se přizna,někdy, když sem se objevil v SWG na 19 tym levelu a od oponentu tam měl 19 jen 1-2,jen sem behal,sam a na vsechny kdo ho nemeli hazel pain. S shadow talentem co to prodlouzi o 6sec je to opravdu boli nevidanym zpusobem. Tahle taktika je primo skvela pokud ste domluveny a vite za tam je udernik,nebo tři,který běhaj pro vlajky. Totiž 15-18 levely nemaj moc životů, pain jim sebere víc než půlku. s půlkou životů se skoro nikdo nepustí do skupinky 3 bijců,protože si řekne,"nechám to ostatním,zregeneruju" ikdyž běžej pro vlajku/s vlajkou. - takže pokud jste 19lvl a proti vám moc lvl 19 není,nezabíjejte je,ale jen házejte pain,nahoďte štít a zdrhejte k dalšímu,dejte mu pain,dejte si renew a k dalšímu,až dojde mana,sedněte,jestli po vás furt jdou,dejte jim pain,a bijte je wandem a klidne hrdinne zemrete:). Za pain dostanete HK, zda se to divny,ale je to efektivni strategie,pokud je nekdo schopnej nosit tu vlajku...na konci budete první v tabulce (co se týče těch HK tak určitě),nevim kdo jinej má šanci vás předehnat,ale asi nikdo. (mě nikdo nikdy nepředehnal na 19tym lvl)
Takže,Pokud jsou sily vyrovnane a proti vam je vic lvl 19,drzte se huntera kteryho ste si vybrali na zacatku. Nahodte mu stit i stamina buff, a renew hazejte i na vlka. Je dulezity nevsimat si nikoho jinyho,jen hunta,vlka a jeho cile. Hunt neco oznaci sipkou a vybehne na to vlk. Protivnik na vlka kasle a pujde po huntovi. Hodite na protivnika flay,to ho zpomali takze vlky ma 2kousnuti a hunter jednu střelu "zdarma" než k vám dobehne,na hunta stit,renew,na cil pain. Když se jich sesype víc ať na vás nebo na hunta, naběhněte k nim a dejte psychic scream,a heal/renew na víc zraněného (vás nebo hunta)
Po 20tym levelu zacnete : pain,flay,stit na huntera,už budete mít flash heal,což je další + v udržení se při životě.

Priest si může s klidnym srdcem dovolit jít do WSG na 21 levelu,ikdyz bude lowlvl oproti ostatnim. Painem si "vydelate" mnohem vic HK i honoru nez vsichni ostatni,jen nebudete mit tolik "killing blows" což vás určitě moc netrapi. Pokud to tak udelate, jsou 2moznosti. Bud to bit s Hunterem,nebo se drzet uprostred mapy kde sou nejvetsi bitky, a hazet flay a pain o sto6. jak vás někdo zacne mlatit hned si hodte stit a bez vahani psychic scream! Někdo se ve volnych sekundach,snazi dobit protivnika,ale podle mě je nejlepší hodit na sebe heal (po 20tym flash heal) a když nebudete full,klidně i renew,je to za 1,5 sekundy dohromady,lepší než 3 za heal. Proč nedobít protivníka? Hned jak se probere ze fearu zpusobeneho screamem (at uz se probere trinketem,nebo za 5sekund) jde zas po vás. Během fearu se ho pravdepodobne nepodari dobit,5 sekund je malo a pokud se místo utočného kouzla doléčíte a je okolo vás víc lidí,namísto aby šel znova do priesta s full HP barem,vybere si jako cíl útoku někoho s míň HP aby dostal HK. (vyzkoušeno,8z10 to opravdu udela) Pokud je na vás sám,vy se držíte huntera takže už ho žere vlk a vyplatí se ho snažit dorazit mind blastem namísto léčení.
Všechny bitky ve kterých jste LowLvL a máte přesilu (je vás víc) řešte jen painem,občas pomožte spolubojovníkům flayem (zpomalí o 50%,takže se do něj pak warrior líp trefuje sekerou),ale hlavně neutrácejte manu za mindblasty a smithy a řežte je wandem! Přesilová hra se může obrátit během 10 sekund a zůstat s polovinou many proti přesile hodně snižuje šance na přírůstek HK.
Pokud se kdykoli v oslabení octnete,Hoďte si štít a zdrhejte. Priest (ten s malym LVL) nemá moc šanci vzdorovat např. roguovi a warrovi,protože štít je hned pryč a tyhle 2 povolání vás sundaj fakt rychle. Pokud je v oslabeni s váma víc lidí,férový priest (protože ví že bude mít stejně nejvíc HK) se otočí a screamne nejbližší dva protivníky,aby poskytl čas spolubojovníkům na útěk. Priest který ještě dneksa nedal moc HK,tabulatorem přeskakuje z jednoho pronasledovatele na druhy a (pain jde hazet i za behu) vsem da pain aby dostal co nejvic HK,pokud přežije a scream hodi až když do něj mlátí někdo nablízko:)

Jak na jina povolani?

Hunter:
dovolil bych si nesouhlasit s nazorem,ze na peta kaslat a jit po huntovi. Podle me je nejlepsi v okamziku kdy na sobe spatrite sipku,nahodit štít, a rozhlížet se kde na vás běží vlk. Hodit mu hned Pain a mindblast,a jak do vás poprvé kousne, tak psychic scream a flash heal (do 20tyho ten mensi heal,tusim lesser) Proč? Když vás žere vlk,odstřeluje hunter zkuste si castit 3sekundova kouzla,hodite ho tak za 8 sekund a už je pozdě. pet nemá trinket,nemá takovou rezistenci,takže zatímco zdrhá,opřete se do huntra pain,mindblast,flash heal na sebe,mindblast a pak asi Wandem,protoze neni mana. Dá se to docela vpohodě,podle mě daleko lépe než když do sebe necháte kousat peta. Pet si teda vychutna plne trvani fearu,za tu dobu 2-3x tikne pain (tj 66-88 lifu+-) dostane za +-70 minblastem a da se v nejhorsim dorazit hulkou,nebo vam nekdo pomuze.

Warrior:
proti nemu je to vsechno o screamech a stitu. takze casovacka. Kdyz ho vidite ze jde po vas,dejte mu hned pain pak flay,3sekundy bezi pomalu,za tu dobu tikne pain za 22+75 od flaye,hodte si stit,dejte mu jeden mindblast,nez ho docarujete tikne 2x pain,tj warrior pobral 22+75+70+22+22=211, a hned dejte scream! snad zacina utikat a to je cas na 1 mindblast. Nehazejte flay,protoze utika od vas,a jen ho to zpomali=kratsi cas na cestu k vam. hned po mindblastu flash heal,pokud uz vam shodil stit, na sebe,pokud nemel trinket akorat se obraci (3sec mindblast+1,5 flash=4,5sekund,)3x tiknul pain = 211+70+22+22+22=347 damage ve warrovi a je akorat cas na flay,kterej ho podrzi dalsi 3 sekundy od tela necha tiknout pain a da za 75. to je 347+22+75=444. Myslim ze jste bez many,ja nahazuju renew,stit mam jeste asi 15 sekund zablokovanej,modlim se at neda moc velkej critical a zatimco kolem me poskakuje,snazim se ho dobit Wandem. Nekdy to vyjde,nekdy ne,ale dulezite je mit plan a vedet co delam,protoze on to nevi. Ted vas urcite napadne spousta veci co on udela,aby mi to nevyslo,ale on nevi co mam v planu.